Automatyzacja seryjnych wydruków za pomocą makr

Edytor tekstu Word oferuje pewną funkcjonalność, której brak w Excelu: wydruk korespondencji seryjnej. Zwróć uwagę, jak praktyczne byłoby to narzędzie, gdyby można było wygodnie drukować z Excela rachunki, faktury, kalkulacje, oferty. Teoretycznie możliwe jest zastosowanie wydruku korespondencji seryjnej z Worda i z jego poziomu wstawianie zawartości arkuszy Excela, ale to rozwiązanie skomplikowane oraz wymagające dobrej znajomości obsługi programu Word. W tym haśle poznamy sposób rozwiązania problemu wydruku seryjnego w Excelu wykorzystujący makropolecenia VBA.

  • Jak przygotować arkusz do wydruku seryjnego w Excelu

  • Jak zdefiniować wszystkie zmienne dane

  • Jak łączyć informacje z tabeli danych i tabeli seryjnej

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Excel w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Excel w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ