Zapisywanie własnych kryteriów filtrowania

Załóżmy, że co miesiąc prezentujesz wyniki sprzedażowe swojej grupy. Do przygotowania analizy wykorzystujesz roboczy raport zbiorczy zawierający wszystkie transakcje dokonane w minionych okresach. Aby wyświetlić dane konkretnego klienta, np. do porównania, musisz każdorazowo filtrować listę pod względem różnych kryteriów. Po co niepotrzebnie tracić czas na wielokrotne filtrowanie tych samych wartości? Możesz ułatwić sobie zadanie, najpierw pogrupować dane, a następnie zapisać ich układ jako widok niestandardowy. Dzięki temu jednym kliknięciem myszy będziemy mogli odkrywać potrzebne w danej chwili zestawy danych.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Excel w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Excel w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ