Obliczanie różnych aspektów rentowności sprzedaży
Firma usługowa świadcząca usługi kurierskie, która na terenie całego kraju ma jedenaście jednostek w różnych lokalizacjach, jest na etapie wdrożenia jednego wspólnego systemu ERP, który umożliwi ewidencję i rozliczanie działalności firmy. System ten będzie zbierał dane wprowadzane w różnych oddziałach do jednej wspólnej bazy. Zamierzeniem firmy jest rozliczenie działalności według zleceń w taki sposób, aby było możliwe określenie rentowności każdego z oddziałów, każdego rodzaju świadczonych usług jak też poszczególnych kurierów. Badanie rentowności ma być zatem trójwymiarowe, a wprowadzany system powinien je umożliwiać i być elastyczny w przypadku zmian, ponieważ może zmienić się liczba oddziałów, liczba kurierów oraz liczba rodzajów świadczonych usług.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Excel w praktyce
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Excel w praktyce